Næste koncert: Søndag d. 28. november kl. 16.00: Julekoncert med Århus Pigekor (Tarm Kirke)

OBS OBS OBS

Der er udsolgt til koncerten

Kom i god tid, hvis du har reserveret billet eller er abonnent

Husk coronapas - ellers ingen adgang

Genåbningen af Tarm Kirke markeres ved årets julekoncert med ikke kun et af Danmarks, men faktisk et af verdens dygtigste kor, nemlig Aarhus Pigekor. Koret er kendt viden om for sin høje musikalske standard og har i både 2014 og 2018 vundet titlen som 'World Champion' ved verdens største korkonkurrence, der i 2018 blev afviklet i Sydafrika. Udover at lave en række solokoncerter optræder de rutinerede sangere i alderen 15-22 ofte med symfoniorkestre, de har indsunget adskillige CD'er og har gennemført mange store turneer i bl.a. Sydafrika, USA, Argentina, Canada og Kina. Publikum kan godt glæde sig til en kor-oplevelse af de helt store!

Billetter:
Abonnenter har gratis adgang og behøver ikke reservere billet.
For andre er billetprisen 80 kr.
Billetter kan reserveres efter først-til-mølle princippet på musikforeningens hjemmeside /under Koncerter eller via direkte link: skjerntarmmusikforening.dk/183762657) fra onsdag den 10. november kl. 8. Man får tilbagemelding på sin reservation.
Reserverede billetter betales ved afhentning, senest 15 min. Før koncertstart.
Evt. resterende og uafhentede billetter sælges ved indgangen.

HUSK at medbringe coronapas!

Koncerten arrangeres i samarbejde med Tarm Kirke

Skjern-Tarm Musikforening

Foreningen blev oprindelig stiftet i 1979 og foreningens formår er at udvikle og styrke interessen for musik og musikudøvelsen, inden for primært klssisk musik, gennem blandt andet koncert arrangementer og foredrag.